Producenci
 
Promocje
 
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
 

Koszty wysyłki. Zwroty

I. Podstawa prawna

1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 ww. ustawy.

2. Wszystkie sprzedawane przez wydawnictwo towary objęte są gwarancją wydawcy/producenta. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie zostaną wymienione na wolny od wad, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe (wyczerpanie nakładu, itp.) zwrócimy pieniądze lub zaoferujemy inny dostępny towar, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia
w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, zgłoszenie prosimy kierować drogą e-mailową bądź faxem.
Koszt ponownego przesłania towaru wolnego od wad oraz odesłania towaru wadliwego pokrywa sklep.

3. W przypadku wykrycia wad technicznych, bądź uszkodzeń powstałych podczas dostawy (zgodnie z zasadami „Zwroty” pkt.2), towar należy odesłać do Wydawnictwa, wraz z dołączonym rachunkiem zakupu. Zgłoszenie reklamacji z powyższego powodu powinno mieć miejsce nie później niż w ciągu 2 dni od momentu odmówienia przyjęcia przesyłki drogą e-mailową
bądź faxem. W przypadku, jeśli nie będzie możliwe przesłanie towaru wolnego od wad (wyczerpanie nakładu) Wydawnictwo zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy bądź zaoferowania innego dostępnego towaru. Koszt ponownego przesłania towaru wolnego od wad oraz odesłania towaru wadliwego pokrywa sklep.

3. Towar jest wysyłany do Klienta w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia (zamówienia przesyłane za zaliczeniem pocztowym) lub momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto (w przypadku przedpłaty) i jest dostarczany według wskazań klienta. Przesyłki nie są realizowane w soboty i niedziele.

4. Przesyłki priorytetowe są realizowane w terminie do 3 dni roboczych od chwili potwierdzenia (zamówienia za zaliczeniem pocztowym) lub wpłynięcia pieniędzy na nasze konto (w przypadku przedpłaty).

5. Zwroty pieniędzy dokonywane są w terminie do 3 dni roboczych, od chwili otrzymania przez Wydawnictwo reklamowanej przesyłki, na konto podane przez Klienta drogą e-mailową bądź faxem w chwili zgłaszania reklamacji.
Zasady wysyłki

1. Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. (www.poczta-polska.pl).

2. Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 2 do 5 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia.

3. Paczki wysyłamy za pobraniem lub bez, w zależności od wybranej formy płatności. Klient płaci należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki i obrania, jeśli przesyłka wysłana jest za pobraniem pocztowym. Koszty dostawy zostaną doliczone do wartości zamówienia, proporcjonalnie do jego wagi, zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej. Do kosztów wysyłki doliczona jest opłata za opakowanie w wysokości 2 zł.

4. Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie i należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni do Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania.

5. Jeżeli klient zamówił kilka pozycji, spośród których w magazynie sklepu brak jakiejkolwiek z pozycji, zastosowana zostanie następująca procedura:
- skontaktujemy się e-mailowo bądź telefonicznie w sprawie dalszych ustaleń,
- wysyłane zostaną pozycje, które są na stanie magazynowym,
- klient otrzymuje przesyłkę i płaci za wszystkie uzgodnione pozycje. (Jeśli wybrał jako formę płatności pobranie pocztowe).
 

6. Koszta wysyłki kalkulowane są automatycznie przez stronę. Podane na stronie koszta są orientacyjną kwotą końcową.

 

II. Zwroty

1. W celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z Kościołem "Wieczernik" telefonicznie (+48 532 836777), lub przez e-mail (zamowienia@wieczernik.pl) w przeciagu 14 dni od momentu otrzymania towaru. Towar powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym.

2. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności spedytora lub listonosza (na poczcie) spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.

3. Do reklamacji należy załączyć wydruk zamówienia.

4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi użytkownik.

5. Jeśli towar podlegający zwrotowi jest niekompletny lub uszkodzony z winy wydawcy, wydawca pokrywa koszt przesyłki zwracanego towaru oraz wszelkie koszty związane z przesłaniem towaru wolnego od wad.